- Velja
- 8
- Na zahtevo
- 2
- Sprejeto
- 4
- Napovedano
- 5
- Še brez obveznosti
- 8
E-pošta
[email protected]Roki
Kaj vsaka od 27 držav EU zahteva za račune med podjetji, od katerega datuma in na katerem uradnem viru temelji vsaka vrstica.
Vsaka vrstica vodi na uradni vir, ki smo ga preverili, in prikazuje dan preverjanja. Ime države vodi na našo stran o tej državi, če jo imamo.
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za BelgijoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za FrancijoUradni virPreverjeno 06. 10. 2026
Oglejte si integracijo za GrčijoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za HrvaškoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za ItalijoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za NemčijoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 06. 10. 2026
Oglejte si integracijo za PoljskoUradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za RomunijoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Oglejte si integracijo za SlovaškoUradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026
| Država | Stanje | Kaj velja in od kdaj | Uradni vir |
|---|---|---|---|
| Avstrija AT | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Belgija BE | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Bolgarija BG | Napovedano |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Ciper CY | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Češka CZ | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Danska DK | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Estonija EE | Na zahtevo |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Finska FI | Na zahtevo |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Francija FR | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Grčija GR | Velja |
| Uradni virPreverjeno 06. 10. 2026 |
| Hrvaška HR | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Irska IE | Napovedano |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Italija IT | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Latvija LV | Sprejeto |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Litva LT | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Luksemburg LU | Napovedano |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Madžarska HU | Napovedano |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Malta MT | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Nemčija DE | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Nizozemska NL | Napovedano |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Poljska PL | Velja |
| Uradni virPreverjeno 06. 10. 2026 |
| Portugalska PT | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Romunija RO | Velja |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Slovaška SK | Sprejeto |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Slovenija SIGlede na vaš jezik | Sprejeto |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Španija ES | Sprejeto |
| Uradni virPreverjeno 28. 09. 2026 |
| Švedska SE | Še brez obveznosti |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
| Evropska unija EU | Sprejeto |
| Uradni virPreverjeno 07. 10. 2026 |
Vsak račun med podjetji s sedežem v Italiji gre prek sistema SdI.
Podjetje s prometom nad 10.000 EUR ali javni kupec lahko podjetje, ki presega isti prag, zaprosi za e-račun EN 16931.
Podjetja v prehodnem obdobju začnejo pošiljati svoje račune B2B v RO e-Factura.
Izmenjava domačih e-računov B2B prek RO e-Factura je obvezna.
Vsako podjetje mora biti sposobno prejemati e-račune.
Podjetje, registrirano kot prejemnik e-računov, lahko od svojega dobavitelja zahteva, da mu pošlje e-račun.
Vsako podjetje, registrirano za DDV, izdaja in prejema strukturirane e-račune, privzeto prek omrežja Peppol.
Podjetja, registrirana za DDV, izdajajo in prejemajo eRačune. Vsa preostala podjetja jih prejemajo.
Podjetja s prodajo nad 200 milijonov PLN v letu 2024 izdajajo račune v KSeF. Tam jih prejemajo vsa podjetja.
Podjetja s prometom nad 1 milijon EUR izdajajo e-račune.
Vsa preostala podjetja izdajajo račune v KSeF.
Vsako podjetje mora biti sposobno prejemati e-račune. Velika in srednje velika podjetja jih izdajajo in začnejo izvajati e-poročanje.
Vsa preostala podjetja izdajajo e-račune. Do 31. januarja 2027 jih lahko uvajajo postopoma. Od 1. februarja 2027 jih v myDATA lahko pošiljajo samo ponudnik ali brezplačne aplikacije AADE.
Tudi podjetja zunaj sistema DDV izdajajo eRačune.
Podjetja s prometom nad 800.000 EUR izdajajo e-račune.
Izjema za prodajo do 10.000 PLN na mesec preneha veljati.
Zavezanci za DDV izdajajo, pošiljajo in prejemajo e-račune za domačo prodajo. Vsa preostala podjetja jih morajo biti sposobna prejemati.
Mala in mikro podjetja izdajajo e-račune in začnejo izvajati e-poročanje.
Vladna komisija predloži poročilo o tem, ali naj se za domačo prodajo zahtevajo e-računi.
Podjetja, registrirana za DDV, za domačo prodajo B2B izdajajo strukturirane e-račune prek sistema davčne uprave (osnutek zakona je v javni obravnavi do 23. oktobra 2026).
Vsako podjetje izdaja strukturirane e-račune drugim latvijskim podjetjem in podatke o računih v petih delovnih dneh pošlje državni davčni službi.
Vsako podjetje mora biti sposobno prejemati e-račune (predlog zakona 8815, v obravnavi v parlamentu).
Vsako podjetje izdaja e-račune.
Podjetja pri medsebojni prodaji v Sloveniji izmenjujejo samo strukturirane e-račune. Pošiljanje po e-pošti ne zadošča več.
Podjetja, ki presegajo dva od treh pragov (7,5 milijona EUR bilančne vsote, 15 milijonov EUR prometa, 50 zaposlenih), izdajajo e-račune.
Velike družbe izdajajo e-račune za domačo prodajo B2B in podatke v realnem času sporočajo irski davčni upravi (Revenue). Vsako podjetje mora biti sposobno prejemati e-račune.
Vsa preostala podjetja izdajajo e-račune.
Pridružijo se podjetja, registrirana za DDV, ki prodajajo podjetjem v drugih državah EU.
Vlada načrtuje e-račune za vso prodajo med podjetji, domačo in čezmejno. Podjetja v ureditvi za mala podjetja (KOR) so izvzeta. Predlog zakona se pričakuje pred poletjem 2027.
Čezmejna izmenjava e-računov B2B in digitalno poročanje v okviru svežnja DDV v digitalni dobi (ViDA).
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B. Račun je lahko elektronski, če se kupec strinja.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B. Digitalni knjigovodski sistemi morajo omogočati pošiljanje in prejemanje e-računov.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B.
Strukturirani e-računi za domačo in čezmejno prodajo B2B, opisani v konceptu davčne uprave in ministrstva za gospodarstvo.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B. Račun je lahko elektronski, če ga kupec sprejme.
Podjetja s prometom nad 8 milijonov EUR izdajajo, pošiljajo in prejemajo e-račune 12 mesecev po ministrski odredbi, ki še ni objavljena.
Vsa preostala podjetja sledijo 24 mesecev po tej odredbi.
Ni obveznosti izmenjave e-računov B2B.
Te uradne vire preverjamo v rednih presledkih in vrstico posodobimo, ko se njen vir spremeni. Tabela je povzetek za načrtovanje, ne pravno ali davčno svetovanje: odloča uradni vir.
Povejte nam državo in sistem ERP. Pred ponudbo bomo navedli pot in preverili trenutno stanje.
E-pošta
[email protected]30-minutni klic
Izberite termin