Προθεσμίες

Προθεσμίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην ΕΕ, χώρα προς χώρα.

Τι απαιτεί καθεμία από τις 27 χώρες της ΕΕ για τα τιμολόγια μεταξύ επιχειρήσεων, από ποια ημερομηνία και ποια επίσημη πηγή στηρίζει κάθε γραμμή.

R
ΠροθεσμίεςΕλέγχθηκε 28/09/2026
Σε ισχύ
8
Κατόπιν αιτήματος
2
Θεσπίστηκε
4
Ανακοινώθηκε
5
Χωρίς υποχρέωση ακόμη
8
Και οι 27 χώρες της ΕΕ

Τι ισχύει για τα τιμολόγια μεταξύ επιχειρήσεων και από πότε

Κάθε γραμμή έχει σύνδεσμο προς την επίσημη πηγή που ελέγξαμε και δείχνει την ημέρα που την ελέγξαμε. Όπου έχουμε σελίδα για μια χώρα, το όνομά της είναι σύνδεσμος προς αυτήν.

R
Ελλάδα GRΜε βάση τη γλώσσα σας
Σε ισχύ
02/03/2026:
Οι επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω του 1 εκατ. EUR εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
02/11/2026:
Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Έως 31/01/2027 μπορούν να τα εφαρμόσουν σταδιακά. Από 01/02/2027 μόνο ένας πάροχος ή οι δωρεάν εφαρμογές της ΑΑΔΕ μπορούν να στέλνουν τα ηλεκτρονικά τιμολόγια στο myDATA.

Όλες οι χώρες αλφαβητικά

Προθεσμίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B στις 27 χώρες της ΕΕ
ΧώραΚατάστασηΤι ισχύει και από πότεΕπίσημη πηγή
Αυστρία ATΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Ένα τιμολόγιο μπορεί να είναι ηλεκτρονικό, αν συμφωνεί ο αγοραστής.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Βέλγιο BEΣε ισχύ
  • 01/01/2026: Κάθε επιχείρηση που είναι εγγεγραμμένη στο ΦΠΑ εκδίδει και παραλαμβάνει δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια, κατά προεπιλογή μέσω Peppol.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Βουλγαρία BGΑνακοινώθηκε
  • 01/01/2028: Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ εκδίδουν δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια μέσω του συστήματος της φορολογικής αρχής για τις εγχώριες πωλήσεις B2B (σχέδιο νόμου σε δημόσια διαβούλευση έως τις 23/10/2026).
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Γαλλία FRΣε ισχύ
  • 01/09/2026: Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια. Οι μεγάλες επιχειρήσεις και όσες είναι ενδιάμεσου μεγέθους τα εκδίδουν και ξεκινούν το e-⁠reporting.
  • 01/09/2027: Οι ΜμΕ και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια και ξεκινούν το e-⁠reporting.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Γερμανία DEΣε ισχύ
  • 01/01/2025: Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια.
  • 01/01/2027: Οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 800.000 EUR εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
  • 01/01/2028: Κάθε επιχείρηση εκδίδει ηλεκτρονικά τιμολόγια.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Δανία DKΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Τα ψηφιακά συστήματα τήρησης βιβλίων πρέπει να μπορούν να αποστέλλουν και να παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Ελλάδα GRΜε βάση τη γλώσσα σαςΣε ισχύ
  • 02/03/2026: Οι επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω του 1 εκατ. EUR εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
  • 02/11/2026: Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Έως 31/01/2027 μπορούν να τα εφαρμόσουν σταδιακά. Από 01/02/2027 μόνο ένας πάροχος ή οι δωρεάν εφαρμογές της ΑΑΔΕ μπορούν να στέλνουν τα ηλεκτρονικά τιμολόγια στο myDATA.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 06/10/2026
Εσθονία EEΚατόπιν αιτήματος
  • 01/07/2025: Μια επιχείρηση εγγεγραμμένη ως παραλήπτης ηλεκτρονικών τιμολογίων μπορεί να απαιτήσει από τον προμηθευτή της να αποστείλει ηλεκτρονικό τιμολόγιο.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Ιρλανδία IEΑνακοινώθηκε
  • Νοέμβριος 2028: Οι μεγάλες εταιρείες εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες πωλήσεις B2B και διαβιβάζουν τα δεδομένα στη φορολογική αρχή (Revenue) σε πραγματικό χρόνο. Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια.
  • Νοέμβριος 2029: Εντάσσονται οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ και πωλούν σε επιχειρήσεις άλλων χωρών της ΕΕ.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Ισπανία ESΘεσπίστηκε
  • Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 8 εκατ. EUR εκδίδουν, αποστέλλουν και παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια, 12 μήνες μετά από υπουργική απόφαση που δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη.
  • Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Ακολουθούν όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις, 24 μήνες μετά την απόφαση αυτή.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Ιταλία ITΣε ισχύ
  • 01/01/2019: Κάθε τιμολόγιο μεταξύ επιχειρήσεων εγκατεστημένων στην Ιταλία περνά από το SdI.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Κάτω Χώρες NLΑνακοινώθηκε
  • 01/07/2030: Το υπουργικό συμβούλιο σχεδιάζει ηλεκτρονική τιμολόγηση για όλες τις πωλήσεις μεταξύ επιχειρήσεων, εγχώριες και διασυνοριακές. Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις του καθεστώτος μικρών επιχειρήσεων (KOR). Αναμένεται νομοσχέδιο πριν από το καλοκαίρι του 2027.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Κροατία HRΣε ισχύ
  • 01/01/2026: Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ εκδίδουν και παραλαμβάνουν eRačuni. Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις τα παραλαμβάνουν.
  • 01/01/2027: Οι επιχειρήσεις εκτός του συστήματος ΦΠΑ εκδίδουν επίσης eRačuni.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Κύπρος CYΜε βάση τη γλώσσα σαςΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Λετονία LVΘεσπίστηκε
  • 01/01/2028: Κάθε επιχείρηση εκδίδει δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια προς άλλες λετονικές επιχειρήσεις και αποστέλλει τα δεδομένα των τιμολογίων στην Κρατική Υπηρεσία Εσόδων εντός πέντε εργάσιμων ημερών.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Λιθουανία LTΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Λουξεμβούργο LUΑνακοινώθηκε
  • 01/01/2028: Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια (νομοσχέδιο 8815, ενώπιον της Βουλής).
  • 01/07/2028: Οι επιχειρήσεις που υπερβαίνουν δύο από τα τρία όρια (σύνολο ισολογισμού 7,5 εκατ. EUR, κύκλος εργασιών 15 εκατ. EUR, 50 εργαζόμενοι) εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
  • 01/01/2029: Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Μάλτα MTΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Ουγγαρία HUΑνακοινώθηκε
  • Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες και διασυνοριακές πωλήσεις B2B, όπως τα περιγράφει πρόταση της φορολογικής αρχής και του υπουργείου Οικονομίας.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Πολωνία PLΣε ισχύ
  • 01/02/2026: Οι επιχειρήσεις με πωλήσεις άνω των 200 εκατ. PLN το 2024 εκδίδουν τιμολόγια στο KSeF. Κάθε επιχείρηση τα παραλαμβάνει εκεί.
  • 01/04/2026: Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν τιμολόγια στο KSeF.
  • 01/01/2027: Λήγει η εξαίρεση για πωλήσεις έως 10.000 PLN τον μήνα.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 06/10/2026
Πορτογαλία PTΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Ένα τιμολόγιο μπορεί να είναι ηλεκτρονικό, αν το αποδεχτεί ο αγοραστής.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Ρουμανία ROΣε ισχύ
  • 01/01/2024: Οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αποστέλλουν τα τιμολόγιά τους B2B στο RO e-⁠Factura, σε μεταβατική περίοδο.
  • 01/07/2024: Η εγχώρια ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B μέσω RO e-⁠Factura είναι υποχρεωτική.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Σλοβακία SKΘεσπίστηκε
  • 01/01/2027: Οι υπόχρεοι ΦΠΑ εκδίδουν, αποστέλλουν και παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες πωλήσεις. Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις πρέπει να μπορούν να τα παραλαμβάνουν.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Σλοβενία SIΘεσπίστηκε
  • 01/01/2028: Οι επιχειρήσεις ανταλλάσσουν μόνο δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις μεταξύ τους πωλήσεις στη Σλοβενία. Το email δεν αρκεί πλέον.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Σουηδία SEΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.
  • 30/11/2027: Κυβερνητική επιτροπή μελέτης υποβάλλει έκθεση για το αν πρέπει να γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση στις εγχώριες πωλήσεις.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Τσεχία CZΧωρίς υποχρέωση ακόμη
  • –: Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 28/09/2026
Φινλανδία FIΚατόπιν αιτήματος
  • 01/04/2020: Μια επιχείρηση με κύκλο εργασιών άνω των 10.000 EUR ή ένας αγοραστής του δημόσιου τομέα μπορεί να ζητήσει ηλεκτρονικό τιμολόγιο σύμφωνα με το πρότυπο EN 16931 από επιχείρηση που υπερβαίνει το ίδιο όριο.
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026
Ευρωπαϊκή Ένωση EUΘεσπίστηκε
  • 01/07/2030: Διασυνοριακή ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B και ψηφιακή αναφορά στο πλαίσιο του «ΦΠΑ στην ψηφιακή εποχή» (ViDA).
Επίσημη πηγήΕλέγχθηκε 07/10/2026

Ανά ημερομηνία

  1. 2019

    1. 01/01/2019: Ιταλία ITΣε ισχύ

      Κάθε τιμολόγιο μεταξύ επιχειρήσεων εγκατεστημένων στην Ιταλία περνά από το SdI.

  2. 2020

    1. 01/04/2020: Φινλανδία FIΚατόπιν αιτήματος

      Μια επιχείρηση με κύκλο εργασιών άνω των 10.000 EUR ή ένας αγοραστής του δημόσιου τομέα μπορεί να ζητήσει ηλεκτρονικό τιμολόγιο σύμφωνα με το πρότυπο EN 16931 από επιχείρηση που υπερβαίνει το ίδιο όριο.

  3. 2024

    1. 01/01/2024: Ρουμανία ROΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις αρχίζουν να αποστέλλουν τα τιμολόγιά τους B2B στο RO e-⁠Factura, σε μεταβατική περίοδο.

    2. 01/07/2024: Ρουμανία ROΣε ισχύ

      Η εγχώρια ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B μέσω RO e-⁠Factura είναι υποχρεωτική.

  4. 2025

    1. 01/01/2025: Γερμανία DEΣε ισχύ

      Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    2. 01/07/2025: Εσθονία EEΚατόπιν αιτήματος

      Μια επιχείρηση εγγεγραμμένη ως παραλήπτης ηλεκτρονικών τιμολογίων μπορεί να απαιτήσει από τον προμηθευτή της να αποστείλει ηλεκτρονικό τιμολόγιο.

  5. 2026

    1. 01/01/2026: Βέλγιο BEΣε ισχύ

      Κάθε επιχείρηση που είναι εγγεγραμμένη στο ΦΠΑ εκδίδει και παραλαμβάνει δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια, κατά προεπιλογή μέσω Peppol.

    2. 01/01/2026: Κροατία HRΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ εκδίδουν και παραλαμβάνουν eRačuni. Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις τα παραλαμβάνουν.

    3. 01/02/2026: Πολωνία PLΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις με πωλήσεις άνω των 200 εκατ. PLN το 2024 εκδίδουν τιμολόγια στο KSeF. Κάθε επιχείρηση τα παραλαμβάνει εκεί.

    4. 02/03/2026: Ελλάδα GRΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω του 1 εκατ. EUR εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    5. 01/04/2026: Πολωνία PLΣε ισχύ

      Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν τιμολόγια στο KSeF.

    6. 01/09/2026: Γαλλία FRΣε ισχύ

      Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια. Οι μεγάλες επιχειρήσεις και όσες είναι ενδιάμεσου μεγέθους τα εκδίδουν και ξεκινούν το e-⁠reporting.

    7. 02/11/2026: Ελλάδα GRΣε ισχύ

      Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια. Έως 31/01/2027 μπορούν να τα εφαρμόσουν σταδιακά. Από 01/02/2027 μόνο ένας πάροχος ή οι δωρεάν εφαρμογές της ΑΑΔΕ μπορούν να στέλνουν τα ηλεκτρονικά τιμολόγια στο myDATA.

  6. 2027

    1. 01/01/2027: Γερμανία DEΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 800.000 EUR εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    2. 01/01/2027: Κροατία HRΣε ισχύ

      Οι επιχειρήσεις εκτός του συστήματος ΦΠΑ εκδίδουν επίσης eRačuni.

    3. 01/01/2027: Πολωνία PLΣε ισχύ

      Λήγει η εξαίρεση για πωλήσεις έως 10.000 PLN τον μήνα.

    4. 01/01/2027: Σλοβακία SKΘεσπίστηκε

      Οι υπόχρεοι ΦΠΑ εκδίδουν, αποστέλλουν και παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες πωλήσεις. Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις πρέπει να μπορούν να τα παραλαμβάνουν.

    5. 01/09/2027: Γαλλία FRΣε ισχύ

      Οι ΜμΕ και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια και ξεκινούν το e-⁠reporting.

    6. 30/11/2027: Σουηδία SEΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Κυβερνητική επιτροπή μελέτης υποβάλλει έκθεση για το αν πρέπει να γίνει υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση στις εγχώριες πωλήσεις.

  7. 2028

    1. 01/01/2028: Βουλγαρία BGΑνακοινώθηκε

      Οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ εκδίδουν δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια μέσω του συστήματος της φορολογικής αρχής για τις εγχώριες πωλήσεις B2B (σχέδιο νόμου σε δημόσια διαβούλευση έως τις 23/10/2026).

    2. 01/01/2028: Γερμανία DEΣε ισχύ

      Κάθε επιχείρηση εκδίδει ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    3. 01/01/2028: Λετονία LVΘεσπίστηκε

      Κάθε επιχείρηση εκδίδει δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια προς άλλες λετονικές επιχειρήσεις και αποστέλλει τα δεδομένα των τιμολογίων στην Κρατική Υπηρεσία Εσόδων εντός πέντε εργάσιμων ημερών.

    4. 01/01/2028: Λουξεμβούργο LUΑνακοινώθηκε

      Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια (νομοσχέδιο 8815, ενώπιον της Βουλής).

    5. 01/01/2028: Σλοβενία SIΘεσπίστηκε

      Οι επιχειρήσεις ανταλλάσσουν μόνο δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις μεταξύ τους πωλήσεις στη Σλοβενία. Το email δεν αρκεί πλέον.

    6. 01/07/2028: Λουξεμβούργο LUΑνακοινώθηκε

      Οι επιχειρήσεις που υπερβαίνουν δύο από τα τρία όρια (σύνολο ισολογισμού 7,5 εκατ. EUR, κύκλος εργασιών 15 εκατ. EUR, 50 εργαζόμενοι) εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    7. Νοέμβριος 2028: Ιρλανδία IEΑνακοινώθηκε

      Οι μεγάλες εταιρείες εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες πωλήσεις B2B και διαβιβάζουν τα δεδομένα στη φορολογική αρχή (Revenue) σε πραγματικό χρόνο. Κάθε επιχείρηση πρέπει να μπορεί να παραλαμβάνει ηλεκτρονικά τιμολόγια.

  8. 2029

    1. 01/01/2029: Λουξεμβούργο LUΑνακοινώθηκε

      Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις εκδίδουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    2. Νοέμβριος 2029: Ιρλανδία IEΑνακοινώθηκε

      Εντάσσονται οι επιχειρήσεις που είναι εγγεγραμμένες στο ΦΠΑ και πωλούν σε επιχειρήσεις άλλων χωρών της ΕΕ.

  9. 2030

    1. 01/07/2030: Κάτω Χώρες NLΑνακοινώθηκε

      Το υπουργικό συμβούλιο σχεδιάζει ηλεκτρονική τιμολόγηση για όλες τις πωλήσεις μεταξύ επιχειρήσεων, εγχώριες και διασυνοριακές. Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις του καθεστώτος μικρών επιχειρήσεων (KOR). Αναμένεται νομοσχέδιο πριν από το καλοκαίρι του 2027.

    2. 01/07/2030: Ευρωπαϊκή Ένωση EUΘεσπίστηκε

      Διασυνοριακή ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B και ψηφιακή αναφορά στο πλαίσιο του «ΦΠΑ στην ψηφιακή εποχή» (ViDA).

  10. Χωρίς ημερομηνία ακόμη

    1. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Αυστρία ATΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Ένα τιμολόγιο μπορεί να είναι ηλεκτρονικό, αν συμφωνεί ο αγοραστής.

    2. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Δανία DKΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Τα ψηφιακά συστήματα τήρησης βιβλίων πρέπει να μπορούν να αποστέλλουν και να παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια.

    3. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Ισπανία ESΘεσπίστηκε

      Οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 8 εκατ. EUR εκδίδουν, αποστέλλουν και παραλαμβάνουν ηλεκτρονικά τιμολόγια, 12 μήνες μετά από υπουργική απόφαση που δεν έχει δημοσιευθεί ακόμη.

    4. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Ισπανία ESΘεσπίστηκε

      Ακολουθούν όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις, 24 μήνες μετά την απόφαση αυτή.

    5. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Κύπρος CYΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.

    6. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Λιθουανία LTΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.

    7. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Μάλτα MTΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.

    8. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Ουγγαρία HUΑνακοινώθηκε

      Δομημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια για τις εγχώριες και διασυνοριακές πωλήσεις B2B, όπως τα περιγράφει πρόταση της φορολογικής αρχής και του υπουργείου Οικονομίας.

    9. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Πορτογαλία PTΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B. Ένα τιμολόγιο μπορεί να είναι ηλεκτρονικό, αν το αποδεχτεί ο αγοραστής.

    10. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Σουηδία SEΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.

    11. Χωρίς ημερομηνία ακόμη: Τσεχία CZΧωρίς υποχρέωση ακόμη

      Δεν υπάρχει υποχρέωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2B.

Ελέγχουμε αυτές τις επίσημες πηγές σε τακτά διαστήματα και ενημερώνουμε μια γραμμή όταν αλλάζει η πηγή της. Ο πίνακας είναι σύνοψη για σκοπούς σχεδιασμού, όχι νομική ή φορολογική συμβουλή: ισχύει ό,τι ορίζει η επίσημη πηγή.

Επικοινωνία

Στείλτε μας ένα έργο για οποιαδήποτε από αυτές τις χώρες.

Πείτε μας τη χώρα και το ERP. Θα σας πούμε το κανάλι και θα ελέγξουμε το ισχύον καθεστώς πριν σας δώσουμε προσφορά.

  • Το ERP σας και την έκδοσή του
  • Το πρώτο κανάλι διαβίβασης και τη νομική οντότητα
  • Ένα ανωνυμοποιημένο δείγμα τιμολογίου και η κατάσταση των στοιχείων πρόσβασης

Συνάντηση 30 λεπτών

Επιλέξτε ώρα

Επιλέξτε ώρα