- Fis-seħħ
- 8
- Fuq talba
- 2
- Adottat
- 4
- Imħabbar
- 5
- Għad m’hemmx obbligu
- 8
Skadenzi
Skadenzi tal-fatturazzjoni elettronika fl-UE, pajjiż b’pajjiż.
X’jeħtieġ kull wieħed mis-27 pajjiż tal-UE għall-fatturi bejn in-negozji, minn liema data, u s-sors uffiċjali li fuqu hija bbażata kull ringiela.
X’japplika għall-fatturi bejn in-negozji, u minn meta
Kull ringiela għandha link għas-sors uffiċjali li ċċekkjajna u turi l-jum li ċċekkjajnieh. L-ismijiet tal-pajjiżi għandhom link għall-paġna tagħna dwar dak il-pajjiż, fejn għandna waħda.
- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/09/2026:
- Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi. In-negozji l-kbar u ta’ daqs medju joħorġuhom u jibdew ir-rappurtar elettroniku.
- 01/09/2027:
- In-negozji ż-żgħar u l-mikrointrapriżi joħorġu fatturi elettroniċi u jibdew ir-rappurtar elettroniku.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għal Franza- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Is-sistemi diġitali taż-żamma tal-kotba jridu jkunu jistgħu jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/01/2026:
- Kull negozju rreġistrat għall-VAT joħroġ u jirċievi fatturi elettroniċi strutturati, b’Peppol bħala r-rotta standard.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Belġju- 01/01/2028:
- In-negozji rreġistrati għall-VAT joħorġu fatturi elettroniċi strutturati permezz tas-sistema tal-awtorità tat-taxxa għall-bejgħ B2B domestiku (abbozz ta’ liġi f’konsultazzjoni pubblika sat-23/10/2026).
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- 01/04/2020:
- Negozju b’dħul ta’ aktar minn EUR 10,000, jew xerrej pubbliku, jista’ jesiġi fattura elettronika skont EN 16931 minn negozju li jaqbeż l-istess limitu.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- 01/01/2025:
- Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi.
- 01/01/2027:
- In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 800,000 joħorġu fatturi elettroniċi.
- 01/01/2028:
- Kull negozju joħroġ fatturi elettroniċi.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Ġermanja- 02/03/2026:
- In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 1 miljun joħorġu fatturi elettroniċi.
- 02/11/2026:
- Kull negozju ieħor joħroġ fatturi elettroniċi. Sal-31 ta’ Jannar 2027 jista’ jdaħħalhom gradwalment. Mill-1 ta’ Frar 2027 jistgħu jibagħtuhom lil myDATA biss fornitur jew l-applikazzjonijiet b’xejn tal-AADE.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 06/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Greċja- 01/01/2026:
- In-negozji rreġistrati għall-VAT joħorġu u jirċievu eRačuni. Kull negozju ieħor jirċevihom.
- 01/01/2027:
- In-negozji barra mis-sistema tal-VAT joħorġu eRačuni wkoll.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Kroazja- 01/01/2028:
- Kull negozju joħroġ fatturi elettroniċi strutturati lil negozji Latvjani oħra u jibgħat id-data tal-fatturi lis-Servizz tad-Dħul tal-Istat fi żmien ħamest ijiem tax-xogħol.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/01/2028:
- Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi (abbozz ta’ liġi 8815, quddiem il-Parlament).
- 01/07/2028:
- In-negozji li jaqbżu tnejn minn tliet limiti (karta bilanċjali ta’ EUR 7.5 miljun, dħul ta’ EUR 15-il miljun, 50 impjegat) joħorġu fatturi elettroniċi.
- 01/01/2029:
- Kull negozju ieħor joħroġ fatturi elettroniċi.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- 01/02/2026:
- In-negozji b’bejgħ ta’ aktar minn PLN 200 miljun fl-2024 joħorġu fatturi fil-KSeF. Kull negozju jirċevihom hemm.
- 01/04/2026:
- Kull negozju ieħor joħroġ fatturi fil-KSeF.
- 01/01/2027:
- Tintemm l-eżenzjoni għall-bejgħ sa PLN 10,000 fix-xahar.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 06/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Polonja- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Fattura tista’ tkun elettronika jekk ix-xerrej jaċċettaha.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/07/2030:
- Il-Kabinett jippjana l-fatturazzjoni elettronika għall-bejgħ kollu bejn in-negozji, domestiku u transkonfinali. In-negozji fl-iskema għan-negozji ż-żgħar (KOR) huma eżentati. Abbozz ta’ liġi huwa mistenni qabel is-sajf tal-2027.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/01/2024:
- In-negozji jibdew jibagħtu l-fatturi B2B tagħhom lil RO e-Factura, f’perjodu ta’ tranżizzjoni.
- 01/07/2024:
- Il-fatturazzjoni elettronika B2B domestika permezz ta’ RO e-Factura hija obbligatorja.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għar-Rumanija- 01/01/2027:
- Il-kontribwenti tal-VAT joħorġu, jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi għall-bejgħ domestiku. Kull negozju ieħor irid ikun jista’ jirċevihom.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għas-Slovakkja- 01/01/2028:
- In-negozji jiskambjaw biss fatturi elettroniċi strutturati għall-bejgħ bejniethom fis-Slovenja. Fattura bl-email ma tgħoddx aktar.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Fattura tista’ tkun elettronika jekk ix-xerrej jaqbel.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/07/2025:
- Negozju rreġistrat bħala destinatarju ta’ fatturi elettroniċi jista’ jesiġi li l-fornitur tiegħu jibgħatlu fattura elettronika.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- Novembru 2028:
- Il-kumpaniji l-kbar joħorġu fatturi elettroniċi għall-bejgħ B2B domestiku u jirrappurtaw id-data lil Revenue f’ħin reali. Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi.
- Novembru 2029:
- Jingħaqdu n-negozji rreġistrati għall-VAT li jbigħu lil negozji f’pajjiżi oħra tal-UE.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- 01/01/2019:
- Kull fattura bejn negozji stabbiliti fl-Italja tgħaddi mill-SdI.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Ara l-integrazzjoni għall-Italja- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- 30/11/2027:
- Inkjesta tal-gvern tirrapporta dwar jekk il-fatturazzjoni elettronika għandhiex issir obbligatorja għall-bejgħ domestiku.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
- Għad m’hemmx data stabbilita:
- Fatturi elettroniċi strutturati għall-bejgħ B2B domestiku u transkonfinali, imfassla f’kunċett tal-awtorità tat-taxxa u tal-ministeru għall-ekonomija.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- –:
- L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- Għad m’hemmx data stabbilita:
- In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 8 miljun joħorġu, jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi, 12-il xahar wara ordni ministerjali li għadu ma ġiex ippubblikat.
- Għad m’hemmx data stabbilita:
- Kull negozju ieħor isegwi, 24 xahar wara dak l-ordni.
Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026
- 01/07/2030:
- Fatturazzjoni elettronika B2B transkonfinali u rappurtar diġitali skont il-VAT fl-Era Diġitali (ViDA).
Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026
Il-pajjiżi kollha f’ordni alfabetiku
| Pajjiż | Status | X’japplika, u meta | Sors uffiċjali |
|---|---|---|---|
| Ċipru CY | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| Franza FR | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| id-Danimarka DK | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| il-Belġju BE | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Bulgarija BG | Imħabbar |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Finlandja FI | Fuq talba |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Ġermanja DE | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Greċja GR | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 06/10/2026 |
| il-Kroazja HR | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Latvja LV | Adottat |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Litwanja LT | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| il-Lussemburgu LU | Imħabbar |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| il-Polonja PL | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 06/10/2026 |
| il-Portugall PT | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| in-Netherlands NL | Imħabbar |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| ir-Repubblika Ċeka CZ | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| ir-Rumanija RO | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| is-Slovakkja SK | Adottat |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| is-Slovenja SI | Adottat |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| l-Awstrija AT | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| l-Estonja EE | Fuq talba |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| l-Irlanda IE | Imħabbar |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| l-Italja IT | Fis-seħħ |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| l-Iżvezja SE | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
| l-Ungerija HU | Imħabbar |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| Malta MTSkont il-lingwa tiegħek | Għad m’hemmx obbligu |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| Spanja ES | Adottat |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 28/09/2026 |
| Unjoni Ewropea EU | Adottat |
| Sors uffiċjaliIċċekkjat 07/10/2026 |
Skont id-data
2019
- 01/01/2019: l-Italja ITFis-seħħ
Kull fattura bejn negozji stabbiliti fl-Italja tgħaddi mill-SdI.
- 01/01/2019: l-Italja ITFis-seħħ
2020
- 01/04/2020: il-Finlandja FIFuq talba
Negozju b’dħul ta’ aktar minn EUR 10,000, jew xerrej pubbliku, jista’ jesiġi fattura elettronika skont EN 16931 minn negozju li jaqbeż l-istess limitu.
- 01/04/2020: il-Finlandja FIFuq talba
2024
- 01/01/2024: ir-Rumanija ROFis-seħħ
In-negozji jibdew jibagħtu l-fatturi B2B tagħhom lil RO e-Factura, f’perjodu ta’ tranżizzjoni.
- 01/07/2024: ir-Rumanija ROFis-seħħ
Il-fatturazzjoni elettronika B2B domestika permezz ta’ RO e-Factura hija obbligatorja.
- 01/01/2024: ir-Rumanija ROFis-seħħ
2025
- 01/01/2025: il-Ġermanja DEFis-seħħ
Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi.
- 01/07/2025: l-Estonja EEFuq talba
Negozju rreġistrat bħala destinatarju ta’ fatturi elettroniċi jista’ jesiġi li l-fornitur tiegħu jibgħatlu fattura elettronika.
- 01/01/2025: il-Ġermanja DEFis-seħħ
2026
- 01/01/2026: il-Belġju BEFis-seħħ
Kull negozju rreġistrat għall-VAT joħroġ u jirċievi fatturi elettroniċi strutturati, b’Peppol bħala r-rotta standard.
- 01/01/2026: il-Kroazja HRFis-seħħ
In-negozji rreġistrati għall-VAT joħorġu u jirċievu eRačuni. Kull negozju ieħor jirċevihom.
- 01/02/2026: il-Polonja PLFis-seħħ
In-negozji b’bejgħ ta’ aktar minn PLN 200 miljun fl-2024 joħorġu fatturi fil-KSeF. Kull negozju jirċevihom hemm.
- 02/03/2026: il-Greċja GRFis-seħħ
In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 1 miljun joħorġu fatturi elettroniċi.
- 01/04/2026: il-Polonja PLFis-seħħ
Kull negozju ieħor joħroġ fatturi fil-KSeF.
- 01/09/2026: Franza FRFis-seħħ
Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi. In-negozji l-kbar u ta’ daqs medju joħorġuhom u jibdew ir-rappurtar elettroniku.
- 02/11/2026: il-Greċja GRFis-seħħ
Kull negozju ieħor joħroġ fatturi elettroniċi. Sal-31 ta’ Jannar 2027 jista’ jdaħħalhom gradwalment. Mill-1 ta’ Frar 2027 jistgħu jibagħtuhom lil myDATA biss fornitur jew l-applikazzjonijiet b’xejn tal-AADE.
- 01/01/2026: il-Belġju BEFis-seħħ
2027
- 01/01/2027: il-Ġermanja DEFis-seħħ
In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 800,000 joħorġu fatturi elettroniċi.
- 01/01/2027: il-Kroazja HRFis-seħħ
In-negozji barra mis-sistema tal-VAT joħorġu eRačuni wkoll.
- 01/01/2027: il-Polonja PLFis-seħħ
Tintemm l-eżenzjoni għall-bejgħ sa PLN 10,000 fix-xahar.
- 01/01/2027: is-Slovakkja SKAdottat
Il-kontribwenti tal-VAT joħorġu, jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi għall-bejgħ domestiku. Kull negozju ieħor irid ikun jista’ jirċevihom.
- 01/09/2027: Franza FRFis-seħħ
In-negozji ż-żgħar u l-mikrointrapriżi joħorġu fatturi elettroniċi u jibdew ir-rappurtar elettroniku.
- 30/11/2027: l-Iżvezja SEGħad m’hemmx obbligu
Inkjesta tal-gvern tirrapporta dwar jekk il-fatturazzjoni elettronika għandhiex issir obbligatorja għall-bejgħ domestiku.
- 01/01/2027: il-Ġermanja DEFis-seħħ
2028
- 01/01/2028: il-Bulgarija BGImħabbar
In-negozji rreġistrati għall-VAT joħorġu fatturi elettroniċi strutturati permezz tas-sistema tal-awtorità tat-taxxa għall-bejgħ B2B domestiku (abbozz ta’ liġi f’konsultazzjoni pubblika sat-23/10/2026).
- 01/01/2028: il-Ġermanja DEFis-seħħ
Kull negozju joħroġ fatturi elettroniċi.
- 01/01/2028: il-Latvja LVAdottat
Kull negozju joħroġ fatturi elettroniċi strutturati lil negozji Latvjani oħra u jibgħat id-data tal-fatturi lis-Servizz tad-Dħul tal-Istat fi żmien ħamest ijiem tax-xogħol.
- 01/01/2028: il-Lussemburgu LUImħabbar
Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi (abbozz ta’ liġi 8815, quddiem il-Parlament).
- 01/01/2028: is-Slovenja SIAdottat
In-negozji jiskambjaw biss fatturi elettroniċi strutturati għall-bejgħ bejniethom fis-Slovenja. Fattura bl-email ma tgħoddx aktar.
- 01/07/2028: il-Lussemburgu LUImħabbar
In-negozji li jaqbżu tnejn minn tliet limiti (karta bilanċjali ta’ EUR 7.5 miljun, dħul ta’ EUR 15-il miljun, 50 impjegat) joħorġu fatturi elettroniċi.
- Novembru 2028: l-Irlanda IEImħabbar
Il-kumpaniji l-kbar joħorġu fatturi elettroniċi għall-bejgħ B2B domestiku u jirrappurtaw id-data lil Revenue f’ħin reali. Kull negozju jrid ikun jista’ jirċievi fatturi elettroniċi.
- 01/01/2028: il-Bulgarija BGImħabbar
2029
- 01/01/2029: il-Lussemburgu LUImħabbar
Kull negozju ieħor joħroġ fatturi elettroniċi.
- Novembru 2029: l-Irlanda IEImħabbar
Jingħaqdu n-negozji rreġistrati għall-VAT li jbigħu lil negozji f’pajjiżi oħra tal-UE.
- 01/01/2029: il-Lussemburgu LUImħabbar
2030
- 01/07/2030: in-Netherlands NLImħabbar
Il-Kabinett jippjana l-fatturazzjoni elettronika għall-bejgħ kollu bejn in-negozji, domestiku u transkonfinali. In-negozji fl-iskema għan-negozji ż-żgħar (KOR) huma eżentati. Abbozz ta’ liġi huwa mistenni qabel is-sajf tal-2027.
- 01/07/2030: Unjoni Ewropea EUAdottat
Fatturazzjoni elettronika B2B transkonfinali u rappurtar diġitali skont il-VAT fl-Era Diġitali (ViDA).
- 01/07/2030: in-Netherlands NLImħabbar
Għad m’hemmx data stabbilita
- Għad m’hemmx data stabbilita: Ċipru CYGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- Għad m’hemmx data stabbilita: id-Danimarka DKGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Is-sistemi diġitali taż-żamma tal-kotba jridu jkunu jistgħu jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi.
- Għad m’hemmx data stabbilita: il-Litwanja LTGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- Għad m’hemmx data stabbilita: il-Portugall PTGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Fattura tista’ tkun elettronika jekk ix-xerrej jaċċettaha.
- Għad m’hemmx data stabbilita: ir-Repubblika Ċeka CZGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- Għad m’hemmx data stabbilita: l-Awstrija ATGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B. Fattura tista’ tkun elettronika jekk ix-xerrej jaqbel.
- Għad m’hemmx data stabbilita: l-Iżvezja SEGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- Għad m’hemmx data stabbilita: l-Ungerija HUImħabbar
Fatturi elettroniċi strutturati għall-bejgħ B2B domestiku u transkonfinali, imfassla f’kunċett tal-awtorità tat-taxxa u tal-ministeru għall-ekonomija.
- Għad m’hemmx data stabbilita: Malta MTGħad m’hemmx obbligu
L-ebda obbligu ta’ fatturazzjoni elettronika B2B.
- Għad m’hemmx data stabbilita: Spanja ESAdottat
In-negozji b’dħul ta’ aktar minn EUR 8 miljun joħorġu, jibagħtu u jirċievu fatturi elettroniċi, 12-il xahar wara ordni ministerjali li għadu ma ġiex ippubblikat.
- Għad m’hemmx data stabbilita: Spanja ESAdottat
Kull negozju ieħor isegwi, 24 xahar wara dak l-ordni.
- Għad m’hemmx data stabbilita: Ċipru CYGħad m’hemmx obbligu
Niċċekkjaw dawn is-sorsi uffiċjali skont skeda u naġġornaw ringiela meta jinbidel is-sors tagħha. Din it-tabella hija sommarju għall-ippjanar, mhux parir legali jew fiskali: is-sors uffiċjali jiddeċiedi.
Ġib każ għal kwalunkwe wieħed minn dawn il-pajjiżi.
Għidilna l-pajjiż u l-ERP. Insemmu r-rotta u niċċekkjaw il-qagħda attwali qabel ma nagħtu kwotazzjoni.
- L-ERP tiegħek u l-verżjoni
- L-ewwel rotta tal-pajjiż u l-entità ġuridika
- Fattura ta’ eżempju anonimizzata u l-qagħda tal-kredenzjali
Sejħa ta’ 30 minuta
Agħżel ħin